شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر

۰۹۱۷-۴۰۸ ۳۱۷۱
0

از شیائومی چه می دانید ؟ شیائومی رکورد گینس را شکست؟


 

شرکت شیائومی (xiaomi) یک شرکت الکترونیکی بسیار فعال دربخش خصوصی است . و شعبه مرگزی شرکت در پکن پایتخت کشور چین قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند ، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. شیائومی در اوت 2011 اولین تلفن همراه هوشمند خود را تولید کرد و با شروعی طوفانی بخش وسیعی از بازار چین را به دست گرفت  و تولیدات خود را به بخش عظیمی از بازار های الکترونیکی و مصرفی ارتقا داد .

 

 بنیانگذار و مدیر عامل شرکت آقای لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌ طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است.

در سال‌های اخیر برند شیائومی در تولید گوشی‌های هوشمند توانسته مشتریان زیادی جذب خود کند. که همیشه جزو پرطرفدار ترین گوشی های سال در جهان و ایران قرار گرفته است.

 

 

 

رکورد های جذاب شیائومی:

 

1_گوشی  redmi s2  که در مه سال ۲۰۱۸ معرفی شد و از آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود.

 

2_شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۵ توانست رکورد فروش بیشترین گوشی در ۲۴ ساعت را از آن خود کند که همین امر به ثبت رکورد گینس به نام این شرکت منجر شد. این شرکت در بین مردم به «اپل شرق» شهرت یافته است.

 

 

 

 

دیدگاه شما (0)